Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 6, 2007
Image Size
985 KB
Resolution
722×3166
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
83,797 (4 today)
Favourites
182 (who?)
Comments
22
Downloads
4,714
×
Car tutorial by STH-pl Car tutorial by STH-pl
tutorial "how to draw a car?" by me :P
Add a Comment:
 
:iconggreactor:
GGReactor Featured By Owner Oct 15, 2011  Student General Artist
Thanks a lot!
Reply
:icongwardalier:
Gwardalier Featured By Owner Jul 22, 2011
Dzięki wielkie za tutek, pomógł:)
Reply
:icongfxrek:
GFXReK Featured By Owner Jul 2, 2011
I Love it!
You paint so good!
Reply
:iconstang-cool:
Stang-cool Featured By Owner Sep 24, 2010
I loveeeeeee it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks a lot!
So useful nee!
Reply
:iconchriztianz:
chriztianz Featured By Owner Jun 7, 2010
nice tutorial... :)
Reply
:iconari-at-dbx:
ari-at-dbx Featured By Owner Feb 16, 2010
great step-by-step !!
Reply
:iconlidiablok:
LiDiablok Featured By Owner Jun 15, 2009
No proszę... Przeglądam sobie CarBodyDesign.com, klikam w linka a tu widzę polski tutorial ^^ Ciepło patriotycznie się zrobiło XD
Niby taka prosta technika, a efekt świetny. I przerobienie photoshopem bardzo mi sie podoba. Nawet mimo tego troszkę zbyt nachalnego odblasku na pierwszym planie. ;)
Reply
:iconsth-pl:
STH-pl Featured By Owner Jun 15, 2009  Professional Digital Artist
a dzięki dzięki :) ee stary tutorial dziwię się w ogóle ze go tam umieścili. tak wlasnie myślę zeby się się zabrać za jakiś nowy bo już od tamtego czasu skill się trochę poprawił <skromny> :P
Reply
:iconlidiablok:
LiDiablok Featured By Owner Jun 17, 2009
Dawaj, dawaj.. Skoro się poprawił to tym bardziej- wykorzystam :D. Bracia będą mieli radochę, jeśli znów zacznę kombinować z autami ;)
Reply
:iconsth-pl:
STH-pl Featured By Owner Jun 17, 2009  Professional Digital Artist
no już dawno ^^ rysuj rysuj, tym bardziej taki talent, nie moze sie marnować. wgl nie wiem po co ci jakies tutoriale ;P
Reply
Add a Comment: